Monday, September 30, 2013

IRIS1314 TASOCT1 Estel

Em dic Estel, tinc 18 anys i estic estudiant animació sociocultaral i turística. Anteriorment vaig cursar el batxillerat d'arts Escèniques a l'IES Viladecavalls on em vaig formar en teatre i en música. Paral·lelament estic estudiant dansa en la escola de dansa i comèdia musical Coco Comín on m'estic formant en diferents disciplines com el Jazz, Hip Hop, Claqué, Ballet, teatre i cant. En un futur m'agradaria dedicar-me a la dansa o en alguna professió que es pogués compaginar amb les arts escèniques, per això estudio aquest grau. També m'agrada treballar amb persones sobretot nens i joves.
Dins l'àmbit de l'animació m'agradaria treballar en càmpings o hotels on també es realitzen espectacles.
Gràcies per la vostra atenció.

No comments:

Post a Comment